Kontakty

Telefonický kontakt: +421 903 402 390
E-mail: info@chatabratka.sk

Ako sa k nám dostanete?

Prístup – opis cesty: Na ceste č. 526, v smere z Hriňovej do Kokavy nad Rimavicou, po prejdení obce Detvianska Huta, sa po ďalších 3km, nachádza na pravej strane cesty značka „Bratkovica (5km)“. Hneď za ňou, oproti vstupnej značke obce „Látky“, je odbočka doľava. Po odbočení natrafíte po cca. 100m na ďalšiu odbočku vľavo, kam odbočíte.

Prejdite zhruba 2km po asfaltovej ceste vedúcej lesom a po ostrej ľavotočivej zákrute („Zákruta Joža Horna“), zahnite pred drevenicou č. 347 doľava, na štrkovú príjazdovú cestu.

Príjazdová cesta je síce kľukatá, ale privedie Vás priamo k Chate Bratka, pričom je na nej len jedno rozdvojenie – po výjazde z chatovej zástavby sa držte možnosti vpravo a do kopca.

Prejdite po štrkovej ceste až úplne do konca - na naše parkovisko pred Chatou Bratka. Ak by ste náhodou mali problémy s orientáciou, kľudne nám zavolajte. Radi pomôžeme 😊 Šťastnú cestu !!!

Google mapa a presné súradnice do vašej GPS navigácie. / 48°35'28.7"N 19°37'28.0"E

Rezervácia ubytovania

Ak máte záujem o ubytovanie, kontaktujte nás prostredníctvom formuláru alebo telefonicky.

Všetky podmienky nájdete na našej stránke Zásady ochrany osobných údajov

verify

* Tento údaj je povinný

Fakturačné údaje

Názov a adresa prevádzky: Ubytovanie v súkromí Chata Bratka, Bratkovica 470, 962 05 Detevianska Huta